.

H&M, PRAGA


Siemka, jeśli obserwujecie mnie na snapie - piotrekyolo (dodajcie mnie!) albo na instagramie to pewnie widzieliście, że na święta Wielkanocne wyjechałem do Pragi. Te 4 dni pozwoliły mi nabrać sił i odstresować się przed zbliżającą się maturą! W dzisiejszym poście przygotowałem dla Was jedną ze stylówek właśnie  z Czech. Zapraszam do oglądania i koniecznie napiszcie mi, co sądzicie!















TOTAL LOOK - H&M

Odwiedź mnie na INSTAGRAMIE i FACEBOOKU

Snapchat: piotrekyolo 

Napisz do mnie! wieczorek.piotr@onet.eu

Jak Wam się podoba?

Komentarze

  1. Jeżeli tak bardzo chcesz poznać moją opinię oczywiście uszanuję Twoją wole i wypowiem się na ten temat. Bardzo podoba mi się cała stylizacja oraz cieszę się, że znowu coś dodałeś. Ostatnio rzadko Cię tu widuje ;( mam nadzieję, że ulegnie to zmianie! Powiedz mi proszę jak uzyskałeś taki wspaniały efekt robiąc dziurę w spodniach? Czy masz jakąś specjalną technikę? Czy mógłbyś może zrobić jakiś filmik, gdzie wszystko tłumaczysz? Bardzo by mi to pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, za opinię! Dziurę zrobiłem najpierw przecinając spodnie na kolanie w poziomie, a potem w pionie przy szwie i po środku. :) Obiecuje, że będę dodawał częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość mi się bardzo podoba. Twój styl, ten image, a zdjęcia idealnie wszystko uchwyciły. Praga, co za szczęściarz. Pozdrawiam.~

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny styl! Naprawdę bardzo mi się podoba, i te spodnie... :) Dodałam Cię na snapie [snapdlapauliny] i instagramie [anka.nana] :>

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty