.

ZAPAKUJ PREZENTY Z BYWIECZOREK!

Hej, zapakowaliście już prezenty? Jeśli nie, to koniecznie zobaczcie moją propozycje na zapakowanie upominków świątecznych dla Waszych bliskich czy znajomych! W tym roku, szukając inspiracji w internecie, postawiłem na zwykły papier oraz naturalne dodatki - szpagat, szyszki,gałązki choinki i stempel z ziemniaka.



Potrzebne rzeczy: pudełko, zwykły papier, czarny szpagat, szyszki, gałązkę choinki, czarny papier, nożyczki, taśma klejąca, ołówek, biała i czerwona kredka, czarna farba, ziemniak z wyciętym trójkątem.



Jeśli chcecie, aby szyszki ładnie się rozłożyły, połóżcie je przy grzejniku na ok. 1-2 godziny.



Torebki, szaliki, ceramikę najlepiej zapakować w pudełko. Ja obkleiłem całe papierem, a do środka włożyłem pogniecioną kalkę.



Na koniec obwiązuje gotowe pudełko czarnym sznurkiem i przygotowuje dwie szyszki, do których przywiązuje kawałki szpagatu.


Gotowe szyszki przywiązuje do prezentu i dodaję dużą kartę z imieniem.




Kolejną rzecz, którą musiałem zapakować, był portfel. Zdecydowałem, że zrobię coś w stylu koperty.  Na wierzchu wykonałem choinkę stemplując ją ziemniakiem :D





Gotowy odcisk zostawiam do wyschnięcia. W tym czasie opakuję kolejne rzeczy - czapkę i kubek.



Czapkę zapakowałem w papier, który uprzednio pogniotłem. Całość podwójnie przewiązałem szpagatem i dodałem tabliczkę z imieniem. 


Kubka nie owijałem papierem, tylko obwiązałem dużą ilością sznurka i dodałem kilka małych bombek. Tanio, łatwo i efektownie!


W tym czasie stempel już wysechł, więc mogę dodać szpagat i przywiązać kawałek gałązki z choinki i nakleić karteczkę z imieniem.


Błyszczyk, kredkę do oczu i cienie do powiek zdecydowałem, że opakuję w coś w stylu koperty z pogniecionego papieru. Do tego nieregularnie wycięta karteczka z imieniem i przewiązanie ze sznurka i jest pięknie!


Z perfumami było łatwiej, ponieważ pudełeczko opakowałem papierem, na wierzch nakleiłem czarny prostokąt i pogniecioną karteczkę z imieniem. Dodałem też szyszkę, którą przywiązałem sznurkiem.


Całość prezentuję się tak! Moim zdaniem pięknie!





Odwiedźcie mnie koniecznie na INSTAGRAMIE I FACEBOOKU

Napisz do mnie! wieczorek.piotr@onet.eu

Jak Wam się podobał post? Napiszcie co sądzicie o pomyśle na zapakowanie prezentów! 

Komentarze

  1. wow, pięknie to wyszło ! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie mega zdjęcia i cudowne pomysły!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, tak nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne :O Na pewno kiedyś wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, jejku! :))
    Śliczny kotek.

    OdpowiedzUsuń
  6. 40 year-old Programmer Analyst II Dorian Hanna, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Ice skating. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Ferrari 410S. dodatkowe zasoby

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty