.

FALL, FASHION WEEK POLAND

Cześć! Czas na moją kolejną propozycje na jesienne dni. Dzisiaj pokaże Wam mój ostatnio ulubiony zestaw do noszenia na co dzień, ponieważ jest ciepły, wygodny i dobrze się prezentuje! Ten look jest także jednym z moich strojów, który miałem na sobie podczas Fashion Weeku w Łodzi. Połączenie ciemnoniebieskiego swetra, spod którego wystaje biała koszulka, przetartych czarnych spodni z dziurą oraz sportowych, szarych butów na białej podeszwie jest dla mnie idealne i bardzo dobrze się w nim czuje. A Wam jak się podoba?













SWEATER - ZARA

PANTS - H&M

SHOES - NIKE

BACKPACK - BERSHKA 


Napiszcie jak Wam się podoba! 

Odwiedźcie mnie na INSTAGRAMIE i FACEBOOKU

Komentarze

  1. spodnie i buty najlepsze <3

    www.casper-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze nie tylko ja mam słabość do dziurawych spodni :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się plecak, czy jest z pianki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochalam sie w Twoim blogu :) Onstagram masz rownie spiczny. Wszystko dopracowane w kazdym szczegole. Klasyka i minimalizm, tak trzymac! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo! Ciesze się, że komuś podoba się to co robie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i super stylizacja! :D Świetny sweter i buty! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty