.

BERSHKA, ZARA, AMSTERDAM


Siemka, do mojego miasta zawitały ferie, dzięki czemu mam teraz czas, żeby dodawać wpisy na bloga! Dzisiaj wygodna stylóweczka składająca się z białych butów, które upolowałem na wyprzedażach w Bershce, dresowych spodni z H&M, bluzy kupionej w Amsterdamie (niedługo post z relacją) oraz płaszcza z Zary. Dodatkowo mam czape #nofilter z H&M, która kosztowała tylko dychę oraz rękawiczki z różnymi napisami, również z H&M, również za dychę! Zobaczcie, jak wygląda całość.













CAP & GLOVES - H&M

COAT - ZARA

BLOUSE - FROM AMSTERDAM

PANTS - H&M

SHOES - BERSHKA

Odwiedźcie mnie koniecznie na INSTAGRAMIE I FACEBOOKU

Napisz do mnie! wieczorek.piotr@onet.eu

Jak Wam się podoba takie zestawienie? 


Komentarze

  1. zazdroszczę ferii ja zaczynam dopiero od 14 lutego, czasem choć tańsze fajnie wygląda mega look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki! Super, że Ci się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie, świetny look ;)

    Ps. Super fotograf

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawości, ile kosztowały Cię buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były na promo w Bershce i na metce było 69 a przy kasie okazało się że kosztują 49zł :D

      Usuń
  5. świetnie to wygląda, nie sądziłam, że facet potrafi coś tak dobrze dopasować :D

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty