.

NEW IN

Cześć! W dzisiejszym poście chciałem zaprezentować Wam kilka nowych rzeczy, które z pewnością przydadzą mi się w najbliższym czasie. Już coraz bardziej można odczuć zbliżającą się zimę, dlatego ciepłe swetry i buty zaczynają być moimi najlepszymi przyjaciółmi. :D


Pierwszą rzeczą jest produkt Toni&Guy
- woda morska. Spray ten sprawia, że nasze włosy podczas schnięcia dostają ciekawej tekstury oraz wyglądu.





Idealny zapach? Dla mnie to właśnie te perfumy! 
Niestety, te szybko zużyłem, a nie mogę ich nigdzie już dostać. Jeśli tylko będą dostępne to na 100% je kupię! 
             


Do kolekcji moich obudów dołączyły dwie kolejne. Tym razem są to zwykłe przeźroczyste case'y z gumy i plastiku. Mała rzecz, a jak cieszy!




Na sezon jesień - zima szukałem czarnych sztybletów, w których dobrze się czuje. Znalazłem je przypadkowo w H&M i stwierdziłem, że to w właśnie te! 






Kolejna nowa rzecz w mojej szafie pochodzi z Fashion Weeku w Łodzi. Spodobała mi się jej prosta forma, kolorystyka no i to, że jest wykonana z pianki, która jest hitem tego sezonu i jest niesamowicie ciepła. 




Uroczy, prawda? :D H&M




Bez koszuli w kratę nie wyobrażam sobie okresu jesień - zima. Ta spodobała mi się, gdy tylko ją zobaczyłem! Nie żałuję, że ją kupiłem, bo nosze ją bardzo często!


W sumie nie wiem, co nakłoniło mnie do kupienia tego worka, ale planuję zrobić z nim stylizację, która pojawi się już niedługo!




Na koniec trzy poduszki z ikei, które idealnie pasują do mojego pokoju, który przeszedł zmiany jakiś czas temu. 

Odwiedźcie mnie koniecznie na INSTAGRAMIE i FACEBOOKU

Napisz do mnie! wieczorek.piotr@onet.eu


Jak Wam się podobają takie posty? Piszcie w komentarzach!

Komentarze

  1. bardzo podobają mi się casy i poduszki <3

    www.casper-fashion.blogspot.com new !

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie przypadkowo szukałem tych butów i nie było ich u mnie :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty