.

INSTAGRAM #2

Cześć! Minął już październik, więc czas na przegląd tego co dodaje na instagram. Ten miesiąc minął mi bardzo szybko, jednak działo się niesamowicie dużo rzeczy. Sesje zdjęciowe, urodziny znajomych, tworzenie nowych postów na bloga, malowanie ścian i małe zmiany w moim pokoju oraz Fashion Week Poland to tylko niektóre zajęcia jakie miały miejsce w ostatnim miesiącu. Mimo, że czasami nie wyrabiałem się z tym co miałem zrobić, to nie zapominałem o social media ;) Zdjęcia z tych wszystkich wydarzeń znajdziecie poniżej, a po fotorelacje z pozostałych miesięcy zapraszam na mój profil na instagramie. KLIK

Przygotowania do jesieni rozpoczęte!



Piękny widok z mojego okna o poranku <3

Sesja zdjęciowa, którą znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!

Light. Move. Festival. Moją relacje obejrzycie tutaj.

Leniwa niedziela z kotem. Najlepiej!

Lunch ze znajomymi z okazji urodzin koleżanki? Tylko w bawełnie, w manufakturze!

Selfie z rana ;p

Widzieliście już ten post? KLIKNIJ!

Shopping w IKEA!

Korzystamy z ostatnich cieplejszych dni i idziemy w miasto!

Tym razem aktywa niedziela! :D

Idealny poranek!

Ostatnie piękne widoki pod koniec dnia.

Fashion Week Poland!

Gala dyplomowa ASP w Łodzi.

Selfie na ściance musi być! :D Niedługo posty w moimi stylizacjami z Fashion Weeku.

Kolejny dzień FW.

Pierwszy rząd daje radę!

Złapałem Kasie Sokołowską po pokazie!


Ostatni pokaz podczas Fashion Weeku był inny od reszty. 

Czas na kawę w pięknej szklance z IKEA
Bądźcie na bieżąco i zaobserwujcie mnie! @piotrekwieczorek 



Lubicie takie posty? Dajcie znać w komentarzach!

Komentarze

  1. instagram po prostu idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co jest związane ze zdjęciami więc mi jak najbardziej odpowiadają takie posty ;)
    Widać, że się u Ciebie dzieje i to dużo pozytywnych rzeczy a zdjęcia bardzo mi się podobają!
    http://optymistyczna-realistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty