.

INSTAGRAM #1

W dzisiejszym poście chciałbym zaprezentować Wam nową serie postów, która będzie pojawiać się regularnie co miesiąc i podsumowywać moją działalność na instagramie. Zapraszam Was do odwiedzenia i zaobserwowania mnie, ponieważ jest to moja ulubiona platforma social media, na której dodaje zdjęcia codziennie lub co drugi dzień! Poniżej przegląd zdjęć z września.

Zobacz więcej: INSTAGRAM


1. Nowa sesja już niedługo 2.repost from @lnthmr 3. Morning in Cracow 4. Nowy katalog Ikea



Jedna z moich codziennych stylizacji. Możecie o niej przeczytać tutaj

Ostatnie chwile spędzone na plaży w Rimini. Chce tam wrócić!

Najlepsze lody oczywiście są we Włoszech! Za kilka dni będzie post z całego wyjazdu. :)



Jedna z Włoskich restauracji, w której można się zakochać.

Chilling na plaży :D

Wenecja, na 100% tam wrócę!

1. Typowe sniadanie maturzysty. 2. Łódź Kaliska ze znajomymi. 3. Ready for shopping 4. Moje nowe odkrycie - smoothies z mango i ananasa.

Moje ukochane nike roshe i piękne malunki tylko w Łodzi. 

Nowa fryzura - nowe życie :D
Moja pierwsza stylizacja na blogu, którą możecie zobaczyć tutaj
Jeśli spodobały Wam się te zdjęcia to koniecznie zobaczcie więcej!
Mój instagram: piotrekwieczorek
http://instagram.com/piotrekwieczorek

Komentarze

Popularne posty