.

BUTY NA JESIEŃ!

Jesień przyszła znacznie szybciej niż się tego spodziewałem, więc czas zrobić przegląd butów na sezon jesienno-zimowy! Dlatego w dzisiejszym poście pokaże Wam mój przegląd butów na coraz zimniejsze dni. Osobiście nie przepadam za jesienną pogodą, jednak jest to idealny czas żeby zaszaleć ze stylizacjami i odpowiednimi butami przede wszystkim! Czym ja kieruję się przy wyborze obuwia na obecną porę roku? Dla mnie musi ono być ciepłe, bardzo wygodne, dobrze wyglądające i lubię, gdy jest nieco nowoczesne, żeby ożywić wystarczająco już szarą i nudną polską ulicę. ;p
Od kilku sezonów marzą mi się czarne Timberlandy, które są piękne, wytrzymałe i dobrze się prezentują! Przygotowany przegląd oparłem głownie na sieciówkach i internetowych sklepach, bo to one pozwalają nam bawić się modą za niewielkie pieniądze. Warto jednak pamiętać, że klasyczne i dobre buty będą nam służyć przez lata, więc warto w nie zainwestować kiedy już trafimy na te właściwe, ponieważ klasyczne buty nie wyjdą z mody i będą pasować do większości stylizacji! Miłego oglądania!




ZARA 899zł

ZARA 359zł

ZARA 399zł

RESERVED 229.99zł

Dr Martens ok.550zł

Nike ok.350zł

Timberland 700zł

ZARA 359zł
Spodobał Wam się jakiś model? 

Zapraszam na mój INSTAGRAM i FACBOOK


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty